شرایط من قبل از ازدواج
ماجراهای ازدواج من
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ ماجراهای قبل از ازدواج و9سال زندگی مشترک منه.امیدوارم با انتقادات تون کمک کنید به ایجاد انگیزه تا بتونم این وبلاگ روکامل کنم .ممنونم

پيوندها
خریدهدیه
تاشقایق هست زندگی باید کرد
کودکانه
عشق هرگزنمی میرد
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدامن روبا عنوان ماجراهای ازدواج من و آدرس miinna.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود تون رو در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتون به طور خودکار در سایت من قرار میگیرد. موفق باشین









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 6194
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 56
بازدید کل : 6194
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مینا

آرشيو وبلاگ
دی 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 2 دی 1391برچسب:, :: 14:1 :: نويسنده : مینا

 

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
لطفا در صورت تمایل به دریافت رمز پیغام همراه باآدرس وبلاگ یاسایت بگذارید.

نظرات شما عزیزان:

سیاوش
ساعت13:51---12 دی 1391
سلام...

ماجرا خیلی قشنگ بود...

رک بگم چون من آدم دیر باوری هستم نتونستن این باور کنم.

اگر اشتباه میکنم ببخشید...

ولی یه چیز منو کنجکاو کرد...

الان ازدواج کردی؟ ؟ ؟ !

امیدوارم.


پاسخ:سلام ممنون که نظرت رو گفتی کاش می گفتی کدوم قسمت برات باورنکردنی بود تا برای بقیه نوشته هام بیشترتوضیح بدم.این جریانات حدود10سال پیشه و من می خوام تا زندگی امروزم رو بنویسم.درپروفایلم نوشتم که ازدواج کردم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: